عاشقتم خدای خودم...

پرنده های قفسی عادت دارن به بی کسی

وبلاگ من شامل دل نوشته، شعر،به سلامتی و...

عاشقتم خدای خودم...

هروقت فهمیدی هر دختری که دوستت شد دوست دخترت نیست...

 

هروقت فهمیدی برای جواب سلام یه دختر باید به یک علیک محترمانه فکر کنی نه یک مکان خالی...

 

هروقت فهمیدی هر دختری باهات شوخی میکنه و راحته باهات حتما معنیش این نیست میخواد بهت پابده....

 

هر وقت فهمیدی برای بودن بایک دختر باید مرد باشی نه نامرد...

 

 

هروقت فهمیدی وقتی یه دختری اجازه ی بوسیدن داد باید با عشق ببوسیش نه زرتی بری سراغ لب گرفتن....

 

هروقت حرفای منو فهمیدی اون وقت میتونی روی همراهی وهمدلی جنس مخالفت حساب کنی...

 

از من حرکت از خدا چاله چوله....  دست انداز... پیچ خطرناک... احتمال ریزش کوه(عاشقتم خدای خودم)

 

این زندگیا کاش میشد فهــــــــــــــــــمید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:,

] [ 9:10 ] [ simran ]

[ ]